صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز

نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین مارکت اندروید در ایران و آدرس androidmarkets.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

۳Dion – Icon Pack یک تم کامل به همراه مجموعه آیکون برای لانچرهای مختلف است. این آیکون‌ها دارای شکلی سه‌بعدی به همراه ته رنگی در زمینه هستند. سایه‌های این آیکون‌ها از سایه‌های بلند معمول متفاوت است.

ویژگی‌ها:

برنامه داشبورد برای اعمال آسان اکشن‌ها

۴۸ والپیپر ابری همخوان با آیکون‌ها

بیش از ۲۰۶۰ آیکون در رزولوشن ۱۹۲×۱۹۲

زمینه و ماسک برای آیکون‌های ناموجود

لانچرهای پشتیبانی شده:

Nova Launcher
Apex / Apex Pro Launcher
ADW / ADW Ex Launcher
Action Pro Launcher
Go Launcher
Solo Launcher
Smart Launcher
Solo Launcher
Aviate Launcher
Next Launcher 
TSF Shell Launcher

 

3Dion

 

 

hajm حجم : ۱۸٫۶۷ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:53 ] [ نیما خوشنام ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از برنامه Truecaller – Caller ID & Block می‌توانید ببینید که فرد ناشناسی که با شما تماس گرفته چه کسی است، از اس‌ام‌اس و تماس‌های ناخواسته جلوگیری کنید و مخاطبینتان را بدون هیچ هزینه‌ای مدیریت کنید. بیش از ۴۰ میلیون کاربر در سرتاسر دنیا از این برنامه استفاده می‌کنند. 

ویژگی‌ها:

شناسایی فرد تماس گیرنده قبل از اینکه به آن تماس پاسخ دهید

مسدود کردن تماس با استفاده از لیست اسپمرها

به روز نگه داشتن لیست مخاطبین شما با استفاده از اطلاعات و عکس

پروفایل شخصی

دارای ویجت

 

True-Caller

 

hajm حجم : ۶٫۲۷ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:52 ] [ نیما خوشنام ]

 

،  شما با  استفاده از اين روش مي توانيد از روت بودن يا نبودن سيستم عامل اندرويد گوشي موبايلتان با خبر شويد.

بعد از دانلود نرم افزار root checke /basic و نصب آن بر روي گزينه agree کليک نماييد.

 سپس دکمه verify root access را بزنيد و بعد grant را لمس کنيد تا عمليات آغاز گردد در انتها اگر پيغام cangryatulations this device has root access برايتان نمايش داده شد، متوجه مي شويد عمليات روت بر روي گوشي موبايلتان با موفقيت انجام شده است

 

 

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:46 ] [ نیما خوشنام ]
هرچند ‌انتخاب و تصمیم برای خرید یک گوشی جدید هوشمند، تا اندازه بسیاری‌‌ سلیقه‌ای و ‌بسته به نگاه خریدار است، ‌در بازار امروز و با تنوع گوشی‌های هوشمند، آگاهی از ویژگی‌های‌ یک گوشی و شرایطی که برای یک گوشی با کیفیت و خوب گفته می‌شود، ‌اهمیت ذاتی دارد. پرسش اساسی برای خریداران این است: گوشی جدید من باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

به گزارش «تابناک» فراهم کردن مقدمات برای خرید یک گوشی هوشمند جدید، این روز‌ها کمی بیشتر از تصمیم، پول و رفتن به بازار است. تنوع محصولات در این بازار و سرعت تحول فناوری در گوشی‌های جدید، منجر به آن شده ‌که دامنه انتخاب خریداران به شدت افزایش یابد و تصمیم‌گیری برای خرید یک گوشی هوشمند، به امری تقریبا پیچیده تبدیل شود.

در نتیجه در پاسخ به این ‌که یک گوشی هوشمند جدید باید ‌چه ویژگی‌هایی داشته باشد، بهتر است پاسخ را منوط کنیم به اینکه اساسا کاربر از یک گوشی جدید چه می‌خواهد. در این میان می‌توان یکسری از ویژگی‌های ثابت برای گوشی‌های هوشمند با فناوری‌های جدید را برشمرد که خریداران با مد نظر قرار دادن آن‌ها، می‌توانند بسیار آسانتر ‌‌برای انتخاب گوشی جدید خود تصمیم بگیرند.

گوشی جدید من، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟


هرچند در روزهای اولی که گوشی‌های هوشمند و به ویژه نسل اندرویدی به بازار آمد، توجه به قابلیت‌های پردازشی و سخت‌افزاری گوشی‌ها از اهمیت اساسی برخوردار بود ـ به دلیل اهمیت پردازش سریع‌تر در لذت کار با گوشی‌های هوشمند ـ این روز‌ها با وجود پردازشگر‌های قوی در گوشی‌ها ـ از تک هسته‌ای تا چهار هسته‌ای با حافظه رم قابل توجه ـ صفحه‌های نمایش با وضوح بالا ـ ۱۰۸۰ پیکسلی ـ و همچنین پردازنده‌های گرافیکی، بهتر است کاربران بر روی آنچه ‌به اصطلاح «توازن در کاربری گوشی» خوانده می‌شود، تمرکز کنند.

در اینجا می‌خواهیم چند نکته اساسی در همین باب‌ برای خریداران گوشی‌های هوشمند جدید را مطرح و بررسی کنیم:

دوربین و کیفیت عکاسی

گوشی جدید من، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

این روز‌ها یکی از ابزارهایی که در گوشی‌های هوشمند به شدت پرکاربرد ‌و به یکی از مؤلفه‌های اساسی در انتخاب کاربران تبدیل شده‌، دوربین عکاسی گوشی‌های هوشمند است. همچنین دوربین عکاسی، یکی از معدود سخت‌افزار‌ها در گوشی‌های هوشمند است که از تنوع بسیار‌ی برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین اشتباهات‌ بسیاری از خریداران گوشی‌های هوشمند‌، این است که بیشتر آنان کیفیت عکاسی دوربین گوشی هوشمند را وابسته به «مگاپیکسل‌های» آن می‌دانند. به این ترتیب که در نظر خریداران، کیفیت عکاسی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی، بهتر از نمونه ۵ مگاپیکسلی است، در حالی که اساسا تعداد پیکسل‌ها در تصویر هرچند می‌تواند منجر به بهبود کیفیت تصویر شود، ‌به هیچ وجه ‌پیکسلهای بیشتر به معنی کیفیت بر‌تر نیست. کیفیت عکاسی دوربین گوشی، اساسا به لنز آن و پردازش‌های نرم‌افزاری که ‌روی عکس صورت می‌دهد ‌و بعضا فناوری متفاوت آن ‌وابسته است.

برای نمونه HTC به تازگی اقدام به طراحی گوشی هوشمندی با دوربین ۴ مگاپیکسلی کرده ‌که از تکنولوژی Ultra Pixel استفاده می‌کند که در واقع معنی آن پیکسلهای بزرگ‌تر برای استفاده از طیف نور بیشتر و بهبود کیفیت تصویر است.

توصیه همیشگی این است که بهترین راه برای درک کیفیت عکاسی دوربین گوشی‌های هوشمند، مراجعه به بررسی‌های تخصصی و تحلیل تصاویر نمونه از عکاسی گوشی‌ها و در ‌‌نهایت مقایسه آن در بین گوشی‌های هوشمند دیگر است.

کیفیت، وضوح و نوع صفحه نمایش

گوشی جدید من، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

این روز‌ها گوشی‌های هوشمند درگیر رقابتی سخت بر سر افزایش وضوح تصویر در صفحه نمایش گوشی‌ها هستند، تا جایی که اکنون گوشی‌های هوشمندی با وضوح HD و حتی Full HD در بازار یافت می‌شود؛ اما باید از خود بپرسید که آیا گوشی جدید شما لزوما باید وضوح تصویر HD یا بیشتر از آن داشته باشد؟

این پرسش از آن روی مطرح می‌شود که وضوح تصویر بالا‌تر به معنی استفاده بیشتر از باتری و پردازنده گوشی هوشمند است. اما اگر این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد و وضوح تصویر را به ذخیره انرژی ترجیح می‌دهید، پرسش بعدی مربوط به انتخاب بین صفحه نمایش‌های LCD یا AMOLED است.

صفحه نمایش‌های AMOLED معمولا بسیار روشن‌تر و براق‌تر هستند، اما در عین حال از باتری کمتری نیز استفاده می‌کنند، زیرا در این فناوری، صفحه نمایش تنها پیکسل‌هایی را روشن می‌کند که به آن‌ها نیاز دارد؛ اما از سوی دیگر، تصاویر در صفحه نمایش‌های LCD بسیار طبیعی‌تر است و رنگ‌ها بیشتر در آن واقعی هستند.

در ‌‌نهایت تصمیم بین انتخاب این دو بر عهده شماست، اما زمانی که به قیاس بین دو گوشی از حیث کیفیت صفحه نمایش می‌پردازید، حتما به یاد داشته باشید که باید بدانید ‌هر کدام از گوشی‌ها از چه نوع صفحه نمایشی بهره می‌برند؛ افزون بر اینکه ‌باید گفت که وضوح بالا‌تر طبیعتا به معنی زیبایی بیشتر صفحه نمایش است.

عمر و ذخیره باتری

گوشی جدید من، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

‌یکی از مواردی که در گوشی‌های هوشمند تا کنون بهبود چندانی پیدا نکرده‌، عمر باتری و زمان ذخیره انرژی آن‌هاست. البته تلاش‌های زیادی در این مورد طی سال‌های اخیر انجام گرفته‌ و تا حدی زمان ذخیره انرژی باتری‌ها افزایش یافته است؛ اما با توجه به حجم انبوه فعالیت‌ها و کارهایی که با گوشی‌های هوشمند در این روز‌ها صورت می‌گیرد، هنوز باتری گوشی‌ها، پاسخگوی نیاز کاربران نیست.

زمانی که صبحت از معضل عمر باتری و ذخیره انرژی می‌شود، دو تفکر متفاوت و ‌دو مکتب گوناگون به بیان عقاید و راهکار خود می‌پردازند. برخی از گوشی‌ها همچون خانواده Note یا در واقع خط گوشی‌های MAXX چاره این معضل را در استفاده از باتری‌های غول پیکر حتی گاهی در دامنه ۳۰۰۰ mAh می‌بینند، ولی مکتب دیگر، اندیشه دیگری دارد و مثلا سازندگان موتورولا Moto X چاره را در بهینه‌سازی سخت افزار‌ها برای کاهش استفاده از انرژی در گوشی‌های هوشمند، با‌‌ همان باتری‌های نرمال می‌دانند.

ایده هر دو این مکاتب کاربردی و جوابگو بوده است؛ اما اگر در این بین دچار تردید هستید، باز هم توصیه این است که به بررسی‌های تخصصی و به ویژه نظریات دارندگان گوشی که قصد خرید آن را دارید توجه کنید. البته بخشی از این امر بسته به این است که صفحه نمایش گوشی مورد نظر شما چه اندازه‌ای دارد. مسلما صفحه نمایش بزرگ‌تر به معنی داشتن باتری غول پیکر‌تر است.

خلاقیت سازنده در نقاشی

گوشی جدید من، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

‌بی‌گمان بار‌ها این موضوع برای شما پیش آمده‌ که برخی از دوستانتان به شما گفته‌اند که فلان برند بهترین برند بازار است، ولی واقعیت این است که هر کدام از رقیبان در بازار گوشی‌های هوشمند، سلیقه و خلاقیت خاص خود را در نقاشی و طراحی گوشی دارند و این مورد در خصوص گوشی‌های اندرویدی بهتر درک می‌شود.

در واقع هر کدام از سازندگان گوشی‌های اندرویدی، پوسته و تم مخصوص به خود را برای گوشی‌های ساخت خود در این سیستم عامل ارائه می‌دهند. هر کدام از این تم‌ها ویژگی‌ها و ابزار خاص خود را به شکل پیش فرض در اندروید به کار گرفته است از جمله:

- HTC Sense – Blinkfeed and Peel: در واقع Blinkfeed و Peel دو قابلیت فوق العاده در گوشی HTC One هستند؛ اولی که ‌روی صفحه اصلی گوشی قرار دارد، یک خبرخوان برای شبکه‌های اجتماعی است که البته برای بسیاری از کاربران فوق‌العاده کاربردی است. اما دومی یعنی Peel ابزاری است که با استفاده از مادون قرمز، گوشی را تبدیل به ریموت کنترلی برای تلویزیون و سایر موارد مشابه می‌کند.

‌ Samsung Natur UX ـ پشتیبانی از قلم و قابلیت چند پنجره‌ای: تم مخصوص سامسونگ شاید برای بسیاری یک تم ساده و بدون هیچ ویژگی بارزی باشد، اما باید گفت که این شرکت کارهای خوبی در پشتیبانی از قلم به ویژه در گوشی‌های خانواده Note کرده است. همچنین پشتیبانی این تم از قابلیت Multi-Windows یا باز کردن چندین پنجره به شکل همزمان که در بسیاری از گوشی‌های خانواده Galaxy به کار گرفته شده، این امکان را به کاربر می‌دهد که چندین برنامه را‌ همزمان اجرا کرده و از فضای صفحه نمایش به شکل حداکثری استفاده کند.

‌Motorola ـ کنترل غیر لمسی و پیام‌های (Notifications) فعال: شاید باید گفت که تم اندرویدی موتورولا کمتر از سایر رقبایش سر و صدا کرده است. اما این شرکت به تازگی تلاش‌هایی ‌در راستای افزایش کارایی تم خود صورت داده است؛ برای نمونه، مفهوم و برنامه کنترل غیر لمسی در این تم، این امکان را به کاربر می‌دهد که تنها با استفاده از فرامین صوتی و بدون لمس صفحه نمایش گوشی را کنترل کرده و به آن دستور دهد. همچنین مفهوم Active Notification قابلیت‌های جالبی ‌به کاربر می‌دهد از جمله: اطلاع از پیام‌هایی که در راه گوشی شما هستند، دسترسی سریع و مستقیم به یک برنامه و یا روشن شدن صفحه نمایش گوشی به محض در دست گرفتن آن.

هرچند بسیاری از این ابزار و امکانات به شکل انحصاری در دست سازندگان گوشی‌های هوشمند است، ‌می‌توان گفت که تقریبا کارایی اصلی و هدف کلی همه گوشی‌های هوشمند و به خصوص اندرویدی مشخص و تعریف شده و یکسان است. اما اگر نیازمند یک ابزار خاص در تم گوشی جدید خود هستید، بهتر است نگاهی به امکانات موجود در تم‌های سازندگان ‌بیندازید.

این امر به آسانی و با یک جستجوی ساده امکان پذیر است، زیرا امروزه حرارت تبلیغات برند‌ها بر سر امکانات نرم‌افزاری‌شان، بالاست. همچنین حتی اگر از تم اصلی گوشی خود رضایت ندارید، همواره این امکان برای شما هست که با Root کردن گوشی خود، اقدام به نصب تم و پوسته دلخواه خود یا رام‌های کوک شده بر روی آن کنید، که البته پیش از آن، نیازمند کمی اطلاعات در این باب هستید.

بروز رسانی سیستم عامل

گوشی جدید من، چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟


این روز‌ها، ‌قابلیت و امکان بروز شدن سیستم عامل گوشی هوشمند، به ویژه در خصوص اندروید، به یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها در انتخاب گوشی جدید تبدیل شده است. این امر به ویژه در خصوص پشتیبانی از نرم افزار‌ها اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد.

برای نمونه، اندروید نسخه Jelly Bean (۴.‌۱) و بالا‌تر از آن تقریبا تمامی امکانات جدید و جذاب Google Now را در خود دارد، در حالی که نسخه Ice Cream Sandwich بیش از همه در قابلیتش به عنوان مخرج مشترکی برای پشتیبانی از اجرای برنامه‌ها شناخته می‌شود.
البته گوشی‌های هوشمند اپل با سیستم عامل iOS به شکل پیش فرض از موهبت بروز‌رسانی سیستم عامل برخوردار هستند و با هر بار انتشار نسخه جدید، ‌‌رایگان قادر به بروزرسانی سیستم عامل خود هستند، اما این موضوع در ‌همه اندرویدی‌ها صدق نمی‌کند.

باید گفت که این روز‌ها با حضور ابزار‌ها و نرم افزارهایی نظیر Play Services در اندروید که هدف آن‌ها سازگاری سیستم عامل برای اجرای برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف است، موضوع بروز رسانی سیستم تا حد زیادی حل شده است.

اما این همه به چه معناست؟ ‌باید گفت ‌اگر در این باب سختگیر هستید و می‌خواهید اطمینان داشته باشید‌ که گوشی جدید شما از نرم‌افزارهای مختلف و به ویژه جدید، با به روز رسانی‌های مداوم سیستم عامل پشتیبانی صد در صد دارد، باید به دنبال سه دسته از گوشی‌ها باشید: گوشی‌های Nexus و نسخه‌های Google Play Edition و همچنین آن دسته از گوشی‌هایی که به شکل حداقلی تغییراتی در نسخه‌های فعلی اندروید ایجاد کرده‌اند، مانند برخی از گوشی‌های موتورولا.

در حالی که دو نمونه نخست از بروزرسانی‌های به هنگام پشتیبانی می‌کنند، نوع سوم ـ که اکنون از سوی خود گوگل طراحی و روانه بازار می‌شوند ـ سایر رقبا را با امکان بروز رسانی گوشی‌هایش به نسخه KitKat شوکه کرده است، حتی پیش از آنکه گوشی هوشمندی با این سیستم عامل روانه بازار شود.

در پایان اینکه پیش از خرید گوشی، ‌اگر در مورد بروز رسانی سیستم عامل آن حساسیت دارید، حتما با کسب اطلاع مطمئن شوید که گوشی مورد نظر شما از بروز رسانی سیستم عامل پشتیبانی می‌کند. همان گونه که گفته شد، سه دسته نامبرده همواره‌ بروز رسانی‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، اما بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر نیز هستند که بروز رسانی برای یک یا دو نسخه بالا‌تر از سیستم عامل فعلی خود را نیز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین باید اشاره کرد که امروزه تنوع گوشی‌های هوشمند از لحاظ امکانات و بها، به حدی است که انتخاب اشتباه تقریبا یک گزینه محال و غیر ممکن است. بعد از همه این‌ها، توصیه پایانی این است که برای انتخاب گوشی جدید خود، ابتدا ارجحیت و اولویت سلیقه‌ای خود، سپس نیاز‌ها و توقعات خود از گوشی جدید و در ‌‌نهایت بودجه خود را مورد نظر قرار دهید. غیر از این سه مورد، باقی کار را باید به اطلاعات جانبی از گوشی مورد نظر سپارید که خوشبختانه وب‌سایتهای داخلی و خارجی زیادی در این باب فعالیت می‌کنند.

 

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:41 ] [ نیما خوشنام ]
 

20 نوکیا لومیا 620   

لومیا 620 به این علت این مقام را کسب کرده است که با قیمتی حدود 520 هزار تومان تجربه کار با ویندوز فون را در اختیار شما قرار می دهد. این ویندوزفون واقعاً به قیمتش می ارزد.در حالی که طراحی خوب و کیفیت ساخت مناسبی دارد.با اینکه کمی قدیمی شده و جایگاه اش توسط لومیا 520 اشغال شده است. البته با چشم پوشی از بعضی ویژگی ها قیمت لومیا620 پایین آورده شده است، با این حال این گوشی گزینه مناسبی برای کسانی که به دنبال عملکرد یک تلفن هوشمند در اندازه ای جمع و جور هستند.


19 گلکسی اس4 مینی


سامسونگ گلکسی اس4 مینی ادامه جریان سرمایه گذاری سامسونگ روی یک برند موفق است. با اینکه مشخصات مینی با گلکسی اس4 مطابقت نمی کند، اما طراحی اش همان تجربه را القا می کند. طراحی خاص سامسونگ روی اندروید تغییرات عظیمی بر آن به وجود آورده است که با ویژگی ها و گزینه های مفیدی همراه است.اگرچه بعضی از آنها ممکن است بهترین نباشند. صفحه نمایش این گوشی عالی است هرچند به پای اچ تی سی وان مینی نمی رسد. اما قابلیت افزودن میکرو اس دی و تعویض باتری در یک روز پرکار بسیار مفید است. با وجود قدرتمندی، طراحی روان و نوآوری های نرم-افزاری، اس4 مینی از برادر بزرگ خو ارزانتر و کوچکتر است. با این حال تجربه خوبی از کار با یک گوشی هوشمند به شما می دهد. سامسونگ اس4 مینی را بخرید اگر می خواهید موبایل سامسونگ در اندازه ای جمع و جور تجربه کنید.


18 اچ تی سی وان مینی


اچ تی سی وان مینی همان طراحی دوست داشتنی اچ تی سی وان را ارائه می کند. وان مینی تنها به این ویژگی بسنده نمی کند. این گوشی از صفحه نمایش 4.3 اینچی با کیفیت 720 بهره می برد که برای انجام تمامی کارهای روزمره کفایت می کند اما در قدرت و سرعت با بهترین گوشی ها برابری نمی کند.

اچ تی سی وان مینی از همان دوربین اولترا پیکسل اچ تی سی وان بهره می برد. و همراه رابط کاربری  اچ تی سی عرضه می شود که تجربه خوشایندی از کار با یک گوشی را ارائه می کند  هرچند نسبت به مینی اس4 سامسونگ گرانتر است.

اچ تی سی وان مینی را بخرید اگر می خواهید رابط کاربری غنی اچ تی سی را با یک طراحی عالی اما در اندازه ای جیبی تجربه کنید.


17 نوکیا لومیا 1020


نوکیا دو چیز را در گوشی های هوشمندش می گنجاند: بهترین تجربه ای که می توان از ویندوزفون ارائه کرد و بهترین دوربین. اگر این ویژگی ها با نیاز شما مطابقت دارد، نوکیا لومیا 1020 می تواند بهترین گوشی هوشمند برای شما باشد. دوربین توانای پیور ویو گزینه است که در پشت هیچ گوشی هوشمند دیگری در جهان پیدا نمی کنید. عملکرد آن عالی ست.اگر از بزرگی این موبایل چشم پوشی کردید به خصوص در مقایسه با دیگر پرچمدار نوکیا لومیا 925، که ما فکر می کنیم انتخاب بهتری برای کاربران عادی است. لومیا 1020 همچنین با مدت شارژ باتری دست وپنجه نرم می کند و اگر از دوربین آن زیاد استفاده کنید حین کار داغ می کند.

از بسیاری از جنبه ها لومیا1020 تجربه ای مانندِ لومیا925 ارائه  می کند. ویندوزفون اگرچه جایگیزین مناسبی برای اندروید و آی او اس است. اما چند اشکال بزرگ در اکوسیستم اپلیکیشن های آن وجود دارد. اما نوکیا بیش از هر تولید کننده دیگری تلاش کرده است تا این مشکلات را با به روز رسانی رفع کرده بهبود و ویژگی  های بهتری در ویندوزفون بگنجاند. با این حال با حدود دو میلیون تومان قیمت لومیا 1020 گوشی گرانی است.

لومیا1020 را بخرید اگر، می خواهید بهترین دوربین یک گوشی هوشمند را همراه داشته باشید.


16 نوکیا لومیا 925

لومیا 925 اشکالات لومیا 920 را رفع کرده در حالی که خوبی های آن را حفظ کرده است. طراحی قوی روی این گوشی زیبا و باریک، بهترین محصول نوکیا و ویندوزفون 8 را فراهم آورده است.

صفحه نمایش 4.7 اینچی عالی به نظر می رسد، ویژگی های بسیاری نوکیا به این موبایل اضافه کرده و همچنین برای این گوشی آخرین به روز رسانی های ویندوزفون عرضه شده است. با به روز رسانی لومیای سیاه این گوشی جالب تر و تاثیرگذارتر شده است.

این گوشی حدوداً با قیمت یک میلیون و دویست هزار تومان در دسترس است.

لومیا 925 را بخرید اگر موبایلی  با طراحی شگفت انگیز، دارای قیمت ارزنده و یک ویندوزفون همه فن حریف می خواهید.


15 آیفون 5 سی

آیفون 5 سی گوشی رنگارنگ اپل است. این گوشی همان آیفون 5 است که به آن قابلیت نسل چهارم افزوده شده و اندکی باتری آن بهبود پیدا کرده و در بدنه ی پلاستیکی رنگینی عرضه شده است.

این گوشی در اصل نسخه ارزان ایفون تلقی می شود برای کسانی که توانایی خرید آیفون 5 اس را ندارند.آیفون 5 اس در کل در همه ی زمینه ها عملکرد بهتری را ارائه می کند. آیفون 5 سی تجربه عالی از کار با اپل عرضه می کند، با دسترسی به هرچیزی که در اپ استور ارائه می شود. کمبودهای این گوشی جزیی است، زیرا تمام قابلیت های آیفون 5 اس را ندارد. با مشخصات قدیمی و بدنه پلاستیکی، گرانتر از آنچه باید به نظر می رسد. و حدود یک میلیون هشتصد هزار تومان قیمت دارد.

اگر با بودجه کمتری می خواهید موبایل اپل را تجربه کنید آیفون 5 سی بخرید.


14 سامسونگ گلکسی اس 4 اکتیو


این گوشی توانسته است موفق شود تجربه ای واقعاً نزدیک با گلکسی اس4 را در بدنه ای ضد آب ارائه کند. دیگران نگران این نباشید که گوشی از دستتان در دستشویی بیفتد. این گوشی آزادی عمل بیشتری در هر شرایطی به کاربر می دهد.

این گوشی قدرت فراوانی داشته و صفحه نمایش آن فول اچ دی است. این بدین معنی است که برخلاف دستگاه های ضد آب و خاک.. این گوشی جیب شما برآمده نمی کند. بنابراین تمام ویژگی ها و مشخصات رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ در این گوشی موجود است، اگرچه برخی ممکن است تصور کنند که سامسونگ از اندروید خالص خیلی منحرف شده است.

بعضی ممکن است از ظاهر خشن و یا دکمه های سخت افزاری این گوشی خوش شان نیاد. اما برای کسانی که می خواهند با گوشی شان به کوه و بیابان بزنند، گلکسی اس4 اکتیو انتخاب مناسبی است. گوشی اکسپریا زد ا موبایل قدرتمندتری است، اما گلکسی اس4 اکتیو استفاده بهتری از ظرفیت هایش کرده، بنابراین برای استفاده ی روزمره کاربردی تر است.

سامسونگ گلکسی اس4 اکتیو بخرید اگر می خواهید گلکسی اس 4 مقاوم را تجربه کنید.


13 سامسونگ گلکسی نوت 2


سامسونگ گلکسی نوت با ایجاد توفان دنیای گوشی های هوشمند را تکان داد. این گوشی گذرگاهی است که تبلت ها را از گوشی های هوشمند جدا می کند. برای بعضی ها زیادی بزرگ است، اما صفحه 5.5 اینچ فضای بزرگی در اختیار شما می گذارد بدون آنکه، خیلی برای جیب شما بزرگ باشد. ویژگی های ابداعی سامسونگ به شما کمک می کند شما بیشترین استفاده را از صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته باشید.

این گوشی یک قلم دارد که باعث شده بین آنها که دوست دارند با قلم یادداشت بنویسند بیشتر محبوب شود. اما شما همچنین می توانید قلم را درجایش رها کرده وهرگز از آن استفاده نکنید. اگر این گوشی دارای صفحه بزرگی است که بعدها قراراست از آن استفاده کنید. نوت2 بزرگ و زیبا است و از کج سلیقگی به دور است.

نوت2 جایگزینی بهتری به نام نوت3 دارد که قیمت بالاتری نسب به آن دارد.

نوت2 را بخرید اگر فبلت بزرگی می خواهید و توانایی خرید نوت 3 را ندارید.


12 موتورولا موتو ایکس


موتورولا سابقه زیادی در صنعت موبایل دارد اگرچه رقابت شدیدی مانند رقبایش مثل سامسونگ ندارد. هنوز کیفیت خوب را احساس می کنید وقتی که موتو ایکس را در دست می گیرید.

موتو ایکس در مشخصات با تلفن های پرچمدار دیگر رقابت نمی کند. اما همچنان ویژگی های خاصی دارد. پردازنده ی دو هسته ای آن بسیار قدرتمند است. همراه با دو گیگابایت رم و صفحه نمایش 4.7 اینچی ظریفت کاربردی بزرگی را عرضه می کند، اگرچه کیفیت صفحه نمایش آن 720 است.

نرم افزار آن اندروید کیت کت همراه با  تنظیمات موتورولا است، که ما گمان می کنیم تنظیمات تقریباً درستی است. این همان چیزی است که از اندروید می خواهید که با شخصی سازی غیر ضروری سنگین نشده است. موتو ایکس باتری قوی 2200 میلی آمپری دارد، که به نظر می رسد از بعضی از رقیبان بیشترشارژ نگه دارد.

موتورولا موتوایکس بخرید اگر می خواهید اندروید خام را همراه با چند شخصی سازی هوشمندانه تجربه کنید.


11 سونی اکسپریا زد1

سونی اکسپریا زد1، نسخه ی تقویت شده ی گوشی ممتاز اکسپریا زد است.که موبایلی قدرتمند ضد آب همراه با طراحی روان و صفحه نمایش 5 اینچی برای شما فراهم می کند.

روی کاغذ زد1 سلطان تمام گوشی هاست. اما تقویت باتری و جایگزاری دوربین 20 مگا پیکسلی در آن موجب شده بدنه ی آن از سایر رقیبانش بزرگتر همچون گلکسی اس4 و ال جی جی2 باشد. اما کاملاً در حوزه فبلت ها قرار نمی گیرد. اگر مشکلی با سایز زد1 ندارید امکانات زیادی در اختیار شماست.

این موبایل درست و حسابی ، با سخت افزار داخلی قدرتمند همه چیز در آن روان و سریع اجرا می شود. جک ضد آب آن مناسب تر از جک ضد آب اکسپریا زد است. اما تلفنی قبلی کوچکتر است و قیمت آن ارزانتر شده است.

اکسپریا زد1 را بخرید اگر گوشی قدرتمند بزرگی می خواهید.


10 سونی اکسپریا زد


 اکسپریا زد طراحی فوق العاده ای را ارائه می کند که به طرز آشکاری متفاوت است. سونی با ارائه  اکسپریا زد1  این مدل را ارتقا داده است که نسبت به زد بسیار قدرتمندتر است. اما ما فکر می کنیم که اندازه اکسپریا زد جذاب تر است.

سونی تلاش کرده اندروید را بیش از پیش سبک کند، نتیجه آن در این دستگاه موجب راحتی شده در-حالیکه قدرت فراوانی را فراهم کرده است. ما این مشخصه را دوست داریم با اینکه این گوشی ضد آب است اما حافظه آن قابل افزایش است. بیان شده که اکسپریا زد به اندروید کیت کت ارتقا می یابد.

این یک گوشی بزرگ 5 اینچی فول اچ دی است که اگرچه به قابلیت گلکسی اس4 یا اچ تی سی وان نیست، اما همچنان استفاده از آن لذت بخش است. و قیمت آن افت شدیدی داشته است.
اکسپریا زد بخرید اگر یک موبایل با طراحی روان، صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب می خواهید.


9 نوکیا لومیا 1520


لومیا 1520 بهترین گوشی سری لومیا تا به امروز است. ویندوز فون را وارد حیطه فبلت کرده، این اطمینان را به شما می دهد، که دستگاهی با سایز بزرگ، قدرتمند و دوربین قوی به شما ارائه می دهد.

نوکیا محکوم به این پلت فرم است. اپلیکیشن های عقب مانده، با اینکه ویندوزفون واقعاً حوزه اش را رشد و گسترش داده، اما همچنان ویژگی های اصلی اش به کندی رشد می کنند.

ما اخیراً، به نوکیا، چندین انتقاد درباره تحولات ویندوزفون داشتیم، اما لومیا 1520 همان قهرمانی است که نوکیا به آن احتیاج داشت. این گوشی قدرتمنداست، کارکردن با آن شگفت انگیز است و در مقابل رقبای  اندرویدیش کاملاً به صرفه است.

لومیا 1520 را بخرید اگر بزرگترین و بهترین ویندوزفون را می خواهید.


8 نکسوس5


نکسوس 5 رویای ناب گوگل را تحقق بخشید، ارائه اندروید کیت کت برای نخستین بار و قدرت بسیار را با قیمت مناسب عرضه کرد. این گوشی صفحه نمایش فوق العاده ای دارد، که نسبت به بعضی از بهترین رقبایش عملکردی بهتری دارد.

با وجود این، این گوشی جنبه های منفی هم دارد. ما تصور نمی کنیم بهترین طراحی را داشته باشد، شاید از نکسوس 4 کمتر جذاب به نظر برسد که پیش از این گوشی به بازار امده بود. دوربین و باتری آن چندان خوب نیستند که بزرگترین جنبه های منفی نکسوس 5 هستند.

تولیدکنندگان دیگر ظرافت های در موبایل هایشان دارند که نکسوس 5 فافد آن است.

نکسوس5 را بخرید اگر می خواهید اندروید خالص و قدرتمندی بالا را در یک گوشی با قیمت مناسب تجربه کنید.


7 سامسونگ گلکسی اس 4


این گوشی با نوآوری های بیشتر در صدر این مسابقه قرار دارد. طراحی آن با قابلیت تعویض باتری و افزایش حافظه از طریق درگاه میکرو اس دی انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به رقبایش ارانه می دهد.

بعضی ها ممکن است بگویند که ویژگی های آن زیاده از حد است و این طراحی مانند دیگر دستگاه ها مثل اچ تی سی وان شوق برانگیز نیست. اگر گلکسی اس4 را انتخاب کرده اید پشیمان نخواهید شد، سامسونگ صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی را در بدنه ای نه چندان بزرگ جای داده است. برخلاف بزرگتر شدنش، سایز آن هنوز قابل قبول است.

بی تردید گلکسی اس 4 برای بسیاری بهترین انتخاب خواهد بود و پرفروش خواهد شد. اما اخیراً رقبا اندروید خالصتر و رابط کاربری سبک تری را عرضه کرده اند. این گوشی در انتظار دریافت به روز رسانی به اندروید کیت کت است اما قبل از آن گلکسی اس 5 عرضه خواهد شد.

این گوشی از پس هر کاری به خوبی بر می آید، اما برای آنها که به دنبال گوشی قدرتمندتری هستند رقیب ارزانتر ال جی 2 موجود است.

سامسونگ گلکسی اس4 را بخرید اگر یک پرچمدار قدرتمند با قابلیت تعویض باتری و افزایش حافظه می خواهید.


6 سامسونگ گلکسی نوت 3


نوت 3 موبایلی در قطعی بزرگ است است. این گوشی صفحه نمایشی 5.7 اینچی دارد که فول اچ دی است و فشرده ترین بدنه را نسبت به صفحه نمایش بزرگش دارد.

بعضی ها ممکن است چرم مصنوعی پشت آن را دوست نداشته باشند، اما این قاب همانند باتری و کارت حافظه قابل تعویض است. این گوشی دارای سه گیگابایت رم و پردازنده ی اسنپ دراگون 800 است این بدین معنی است که هر چیزی را آسان و سریع اجرا می کند. با قابلیت های نوآورانه اش از طریق قلم اس پن به شما کمک می کندخلاقیت تان را حفظ کنید.

گلکسی نوت 3 بخرید اگر می خواهید بهترین فبلت را تجربه کنید.


5 ال جی جی2

ال جی تا به حال در دنیای جدید گوشی های هوشمند پیشروترین نبوده است، اما جی2 توجه را به سمت آن جلب کرد. قدرت بسیاری را همراه با صفحه نمایش 5.2 اینچی در بدنه فشرده جای داده است. این  گوشی قدرتمند با جدیدترین سخت افزار،  نکته این است که این گوشه به خوبی با گلکسی اس 4 رقابت می کند در حالی که اندرویدی خالص تری دارد و رابط کاربری آن سبکتر است. دوربین آن به پای گلکسی اس 4 نمی رسد. برخی از دکمه  ی پشتی آن بدشان می آید. اما هنگام مکالمه برای کم یا زیاد کردن ولوم به کار می آید. کیفیت ال سی دی آن درخشان است. و کیفیت صدای آن عالی است اگر با هدفون با کیفیت با آن موزیک گوش دهید.

ال جی جی 2 را بخرید اگر عملکردی عالی، طراحی روان و ارتقا نرم افزاری اندیشمندانه می خواهید.


4 موتورولا موتو جی


بسیاری از مردم از ویژگی های موتو جی دچار شگفتی شدند. موتو جی واقعا گوشی شگفت انگیز و نسبت به قیمتش ارزنده است.

با قیمت حدود 130 پوند (رسماً در وارد بازار ایران نشده) بهترین گوشی برای مصرف روزمره است.

موتو جی جز اولین گوشی هایی است که اندروید کیت کت برای آن عرضه شده است.

موتو جی بخرید اگر بهترین اندروید را می خواهید با یک گوشی ارزان قیمت تجربه کنید.


3 اکسپریا زد1 کامپکت


این موبایل بهترین گوشی سونی است. آمیزه ای از قدرت با کارایی و طراحی عالی که درهر جیبی جا می شود. این دستگاه در این سایز هیچ کمبودی ندارد.

با این وجود، اکسپریا زد 1 کامپکت صفحه فول اچ دی ندارد، صفحه 4.3 اینچی 720 آن مملو از جزئیات است و هیچ کمبودی ندارد. همچنین این گوشی در رنگهای بهتری عرضه شده و زاویه دیدِ بهتری نسبت به دیگر گوشی های سونی دارد. این موبایل دارای پردازنده کوالکام اسنپ دراگون800 با دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است که حافظه آن از طریق درگاه میکرو اس دی قابل ارتقا است. وهمه اینها در بدنه ای ضد آب است.

این موبایلی است که ما به کسانی که در جستجوی یک پرچمدار اندرویدی  جمع و جور هستند پیشنهاد می کنیم.

اکسپریا زد 1 کامپکت را بخرید اگر بهترین پرچمدار اندروید را در بدنه ای فشرده می خواهید.


2 آیفون 5 اس

ما به جزئیات نفیس طراحی شگفت انگیز این گوشی توجه کرده ایم. 5 اس ارباب بزرگترین اکو سیستم موبایلی است. طراحی آن گام بزرگی نسبت به نسل قبلی این موبایل برنداشته است، اما تغییرات داخلی آن با با آی او اس جدید هماهنگ است.

5 اس با پردازنده 64 بیتی و کمک پردازنده گرافیکی پناسیلی جدیدی برای راه های نو گشوده است. دوربین این گوشی مثل همیشه قابل اطمینان است. فلش جدید آن و اسکنر اثر انگشت به قابلیت های این گوشی افزوده است.

عمر باتری فوق العاده این گوشی، همراه عملکرد سریع و روان آن است. فقط شرم آور است که کوچکترین صفحه نمایش متعلق به این گوشی است.

آیفون 5 اس را بخرید اگر می خواهید بهترین گوشی اپل را تجربه کنید.


1 اچ تی سی وان

این موبایل هنوز فاتح بهترین و مجلل ترین  طراحی است. اندازه ی آن با کاربردش در تعادل است. صفحه نمایش عالی فول اچ دی آن 4.7 اینچی است.که جز بهترین نمایشگرهایی است که روی موبایل-ها دیده ایم. این موبایل دارای اسپیکرهای فوق العاده ای است. رابط کاربری اچ تی سی جز بهترین رابط های کاربری است و به نظر می رسد اندروید آن به نسخه کیت کت ارتقا می یابد.
دوربین این موبایل بهترین دوربین در میان گوشی های هوشمند نیست اما ویژگی های منحصر به فرد جالبی دارد.

اکنون این گوشی قدرتمندترین سخت افزار را ندارد اما کاربرد های روزمره را به راحتی اجرا می کند. عمر باتری آن ممکن است کمی کوتاه باشد اما در کل عملکردی عالی دارد.

اچ تی سی وان برنده بهترین موبایل 2013 پاکت لینت شده است

اچ تی سی وان را بخرید به خاطر طراحی فوق العاده و صفحه نمایش عالی، کیفیت صدای عالی و رابط کاربری کامل آن.

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:37 ] [ نیما خوشنام ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shattered Planet (RPG) یک بازی چالش برانگبز در سبک نقش‌آفرینی است که در دنیای فضایی‌ها اتفاق می‌افتد. با فضایی‌ها بجنگید و آنها را بگیرید و غنائم مختلف کسب کنید. کهکشانی خطرناک را کاوش کنید و سعی کنید زنده بمانید. مأموریت شما در این بازی تحقیقات درباره حیات موجودات فضایی است. در این بازی با انواع هیولاها مواجه خواهید شد.

ویژگی‌ها:

دنیایی جدید با هربار بازی

بیش از ۱۰۰ آیتم مختلف از شمشیر تا نارنجک و غیره

ده‌ها نوع هیولای مختلف برای دوستی و یا جنگ

 

Shattered-Planet-(RPG)

 

 

hajm حجم : ۱۲٫۷۸ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود دیتا با حجم ۷۰٫۰۳ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

اموزش نصب دیتا در صحفه اصلی سایت در قسمت موضوعات توضیح داده شده است

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:9 ] [ نیما خوشنام ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Flappy48 بازی جالبی است که دو بازی بسیار معروف Flappy Bird و ۲۰۴۸ را با هم ترکیب کرده است. در این بازی باید همزمان با عبور از موانع بتوانید مضارب عدد دو را جمع‌آوری کنید و امتباز کسب کنید. آخرین به‌روزرسانی بازی عملکرد آن را به میزان قابل توحهی افزایش داده که باعث روانی بیشتر آن شده است. در آینده پشتیبانی از سرویس بازی گوگل نیز به این بازی افزوده خواهد شد.

 

Flappy-248

 

 

hajm حجم : ۹٫۶۴ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 6 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 13:8 ] [ نیما خوشنام ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار InstaSave Pro – Instagram Save این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به عکس های اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس عکس های مورد علاقه خود را دانلود کنید . عکس ها را لایک کرده و آن ها را در هر کجایی که هستید ببینید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبان گیری از عکس ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

ارائه با رابط کاربری جدید

بهبود عملکرد برنامه

InstaSave-Pro---Instagram-Save

 

hajm حجم : ۷۶۲ کیلوبایت

download دانلود با لینک مستقیم

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:6 ] [ نیما خوشنام ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Sidekick Cycle هیجان‌انگیزترین تجربه در سبک سراشیبی برای موبایل است. با استفاده از مهارت‌هایتان، مسیرهای پرخطر را به چالش بکشید. بوسیله نیروی کمکی در بازی می‌توانید امتیازات بیشتری بگیرید. سازندگان این بازی از درآمد آن جهت خرید دوچرخه برای کودکان محروم استفاده می‌کنند.

ویژگی‌ها:

بیش از ۶۰ مرحله هیجان‌انگیز

حرکت‌های نمایشی دیوانه‌وار

نیروی کمکی با نیروی فوق‌العاده

دوچرخه خود را سفارشی کنید

 

Sidekick-Cycle

 

 

hajm حجم : ۳۱٫۶۱ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 21:4 ] [ نیما خوشنام ]

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

پس از کسب جایزه‌های فراوان و برانگیختن تحسین منتقدین، سری دوم بازی به نام Super Stickman Golf 2 نیز منتشر شد! این بازی گلف سرگرم کننده به خوبی از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند و از تمامی جنبه‌ها نسبت به نسخه قبلی بهبود داشته است.

ویژگی‌ها:

قابلیت بازی آنلاین چندنفره

۱۸۰ حفره گلف چالش برانگیز

۵۳ دستاورد برای کسب در بازی

۲۸ کلاه

۱۰ بازی کننده گلف

افزایش دهنده‌های قدرت جدید و متنوع

دوره‌های پویا

 

Super-Stick-Man-Golf-2

 

 

hajm حجم : ۴۷٫۶۶ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

بازی آنلاین تراوین
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 17:52 ] [ نیما خوشنام ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به سایت بزرگ اندروید مارکت خوش اومدید نظرات شما دوستان برای ما بسیار قابل توجه است پس نظرات خودتون رو در بخش نظرات سایت اعلام کنید با تشکر مدیریت سایت
آرشیو مطالب
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 51
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 60
بازدید کل : 19242
تعداد مطالب : 44
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1